Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Parkovací dům
Růžička, Jan ; Sýkora, Karel (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh nosné ocelové konstrukce parkovacího domu v centru města Brna. Půdorysné rozměry objektu jsou 29 x 77,5 m s dispozičně volným rohem o rozměrech 5 x 12,5 m v jihovýchodní části konstrukce. Konstrukce parkovacího domu má 4 nadzemní podlaží stejného půdorysného uspořádání a 5. nadzemní podlaží, které zaujímá prostor pouze ve střední části konstrukce. Výška jednotlivých podlaží je 3,5 m. Celková výška konstrukce v místě zastřešeného 5. nadzemního podlaží je 17,5 m, v místě bez zastřešení 14 m. Hlavní nosnou částí je prostorový skelet o 7 polích v podélném směru a 5 polích v příčném směru. Prostorový skelet je tvořen sloupy a podélnými a příčnými průvlaky. Mezi podélnými průvlaky jsou kloubově uloženy spřažené ocelobetonové stropnice. Konstrukce parkovacího domu je řešena ve 3 variantách, v nichž je uvažováno rozdílné uložení sloupů na základovou konstrukci a rozdílné uložení příčných a podélných průvlaků na sloupy. Výsledná varianta byla podrobně zpracována. Opláštění střechy bude provedeno pomocí sendvičových panelů a opláštění stěn konstrukce bude provedeno pomocí skleněných tabulí. Výpočet je proveden pomocí programu Scia Engineer 2014 a ručním výpočtem.
Parkovací dům
Růžička, Jan ; Sýkora, Karel (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh nosné ocelové konstrukce parkovacího domu v centru města Brna. Půdorysné rozměry objektu jsou 29 x 77,5 m s dispozičně volným rohem o rozměrech 5 x 12,5 m v jihovýchodní části konstrukce. Konstrukce parkovacího domu má 4 nadzemní podlaží stejného půdorysného uspořádání a 5. nadzemní podlaží, které zaujímá prostor pouze ve střední části konstrukce. Výška jednotlivých podlaží je 3,5 m. Celková výška konstrukce v místě zastřešeného 5. nadzemního podlaží je 17,5 m, v místě bez zastřešení 14 m. Hlavní nosnou částí je prostorový skelet o 7 polích v podélném směru a 5 polích v příčném směru. Prostorový skelet je tvořen sloupy a podélnými a příčnými průvlaky. Mezi podélnými průvlaky jsou kloubově uloženy spřažené ocelobetonové stropnice. Konstrukce parkovacího domu je řešena ve 3 variantách, v nichž je uvažováno rozdílné uložení sloupů na základovou konstrukci a rozdílné uložení příčných a podélných průvlaků na sloupy. Výsledná varianta byla podrobně zpracována. Opláštění střechy bude provedeno pomocí sendvičových panelů a opláštění stěn konstrukce bude provedeno pomocí skleněných tabulí. Výpočet je proveden pomocí programu Scia Engineer 2014 a ručním výpočtem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.